Konferenca EDUvision 2025

20. - 22. november 2025

Hibridna konferenca (Zoom in v živo)


Prijavi se na konferenco!
O mednarodni konferenci > Program konference


Četrtek, 20. novembra 2025




Mednarodna konferenca EDUvision 2025

10:00-13:00


STEZA 1

OTVORITEV KONFERENCE


EDUvision 2025


"NOVI IZZIVI DANAŠNJEGA ČASA - PRILOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE INOVATIVNIH REŠITEV V IZOBRAŽEVANJE 21. STOLETJA"


PLENARNA PREDAVANJA

AI prijatelj? Socijalno-emocionalna interakcija mladih
sa sistemima generativne veštačke inteligencije

Dobrinka Kuzmanović in Tijana Milošević
(Univerzitet u Beogradu, Filološki fakultet, Srbija)


Advancing teaching and learning in STEM education – Examples from
NBS EduWORLD and the work of European Schoolnet
Ivelina Ivanova (NBS EduWorld, European Schoolnet, Bruselj, Belgija)

Assessing Urban Public Spaces: A Citizen Science Approach with Our Outdoors
Achillefs Kapartzianis
(B’ Technical and Vocational School of Education
and Training “Gregoris Afxentiou” – Limassol, Cyprus)


Preživljanje prostega časa in zdrav življenjski slog učencev
Tjaša Osredkar (OŠ Škofja Loka Mesto)
Francka Lovšin Kozina (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta)


Inovativni pristopi v vzgoji in izobraževanju: Kako učiti generacije digitalnih izvajalcev
Aljaž Galun (Srednja šola Slovenska Bistrica)

Umetna inteligenca pri pouku: Googlovi pripomočki v praksi
Marko Drobne (OŠ Rodica, Domžale)

A Long-Term Study of Student Performance in the Introduction to Web Design Course
at the Faculty of Philosophy, University of Novi Sad, Serbia

Zoltán Gellér in Dragana Milin
(University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Novi Sad, Serbia)
Karlo Bala
(Institute for Artificial Intelligence Research and Development of Serbia, Novi Sad, Serbia)
Mirjana Ivanović
(University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia)

Vodi: Stanislav Jurjevčič

13:00-13:15

 Odmor

13:15-14:55

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju 

Razmišljanje in delovanje izven okvirjev: Podpora ustvarjalnemu razvoju nadarjenih učencev v šolskem prostoru
Anja Vedečnik (OŠ Stražišče Kranj)

Kamišibaj kot orodje za razvijanje zdravih prehranskih navad pri predšolskih otrocih
Janja Divjak (III. gimnazija Maribor)

Od mitov do znanosti: Razvoj kritičnega mišljenja pri pouku psihologije
Karin Turk (Gimnazija Bežigrad)

Plevel na krožniku
Martina Kern
(OŠ Staneta Žagarja Kranj)


Vodi:  Stanislav Jurjevčič

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Glas mladih v izobraževanju: od raziskovalnega pristopa do razvijanja čustvene pismenosti
Anita Danč Ismajlovič
(OŠ Janeza Kuharja Razkrižje)


Sproščeno med jeziki: Medpredmetni pristop k obvladovanju stresa
Špela Ševerkar (Gimnazija Bežigrad)

Vrstniška mediacija in dijaški dom
Katja Čarman
(Dijaški dom Ivana Cankarja)


Pozdravljanje kot del šolske kulture
Andreja Bogataj Rant (OŠ Železniki)

Vodi: Eva Gril

14:55-15:00

 Odmor

15:00-17:50

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju 
(v hrvaškem jeziku)

Djeljivost kroz misaone učionice
Dražena Potočki (OŠ Novska, Hrvaška) in
Antonela Matajić (OŠ Rajić, Hrvaška)


Brain rot među srednjoškolcima -
humor, sleng i skrivena cijena digitalne svakodnevice

Sanja Pavlović Šijanović
(Gimnazija Vukovar, Hrvaška)


Igram se i učim - riješi moj zadatak
Ksenija Lekić (OŠ Novska, Hrvaška)

Maker Faire Rome 2025
Sanja Pavlović Šijanović
(Gimnazija Vukovar, Hrvaška) in
Davor Šijanović
(Gimnazija Vukovar, Hrvaška)


Koliko zapravo smisla čitanje s razumijevanjem ima u nastavi matematike
Zrinka Tomašković
(Gimnazija Karlovac, Hrvaška)


Digitalna učionica kemije
Antonija Milić, Gimnaziji Vukovar, Hrvaška) 

Matematički način razmišljanja - vizualizacija, istraživanje, pogreške i kreativnost
Daniela Marčetić
(Srednja škola Duga Resa, Hrvaška)


Virusi pod mikroskopom znanosti: gdje se spajaju biologija i matematika
Daniela Marčetić
(Srednja škola Duga Resa, Hrvaška) in Slađana Cvitičanin
(Gimnazija Karlovac, Hrvaška)


Povijest u matematici i matematika
u povijesti

Marko Vladić (OŠ Žakanje, Hrvaška) in Antonija Capan (OŠ Grabrik, Hrvaška)

Podatkovna pismenost u vrijeme umjetne inteligencije
Marko Vladić (OŠ Žakanje, Hrvaška) in Antonija Capan (OŠ Grabrik, Hrvaška)

Vodi: Ana Logar

Sodobni pristopi in izzivi
 (v angleškem in makedonskem jeziku)

PLENARNI PREDAVANJI

Al and Humanity in Education:
The New Learning Etics

Daniela Koceva (Faculty of Educational Sciences, Goce Delcev University, Štip,
S. Makedonija)

The digital competence of teachers in primary education - challenges, opportunities, perspectives
Snežana Jovanova-Mitkovska (Faculty of Educational Sciences, Goce Delcev University, Štip, S. Makedonija)

Vodi: Mladen Kopasič

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Kaj lahko danes naredim zate
Katarina Plut
(OŠ Zadobrova)


Izzivi današnjega časa

Porto skozi naše oči: Sodobno beleženje Erasmus + prakse v blogih
Mateja Kumar (ŠC Nova Gorica,
Biotehniški center Šempeter pri Gorici)


Priprava na mednarodno sodelovanje šol v projektu Erasmus+
Doroteja Kostanjevec
(OŠ Markovci)


Z mobilnostjo Erasmus+ do vključevanja trajnostnih praks
Darja Marčič
(I. gimnazija v Celju)


Projekt International Village – Mednarodni tabor – primer dobre prakse izkustvenega učenja
Eva Gril
(Gimnazija Moste, Ljubljana)


Vodi: Eva Gril

Prešeren v glasbi: Primer dobre prakse pri pouku komorna igra in glasba v gimnaziji
Irena Sajovic – Šuštar
(Gimnazija Šentvid)


Izzivi pri poučevanju tujega jezika

Angleški kotiček za zabavno angleščino
Jasmina Sanković
(OŠ Podbočje)


Vodi: Tina Šetina




























17:50-18:00

 Odmor

18:00-20:50

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi
(v makedonskem jeziku)

Sustainable Development and Global Environmental Challenges
Tome Kitanovski
(OOU Goce Delčev, Vasilevo, S. Makedonija)

Language stndardisation as
a pedagogical and linguistic challenge in primary education

Marija Brndevska
(OOU Vidoe Podgorec v Kolešinu, S. Makedonija)

The role of play on
the development of preschool children

Slavica Andreeva
(JOUDG Detska Radost, Strumica,S. Makedonija) in Silvana Stojanova
(JOUDG Detska Radost, Strumica, S. Makedonija)

Vodi: Mladen Kopasič

Sodobni pristopi in izzivi

Medšolske naravoslovne konference kot inovativna praksa za razvoj znanstvene pismenosti in avtentičnega učenja
Valerija Danč (OŠ Grad)

Učne preference dijakov skozi formativno spremljanje
Teja Lorger
(III. gimnazija Maribor)


Formativno spremljanje kot naravno učenje
Kristina Ferel
(OŠ Preserje pri Radomljah)


Podari nasmeh, podari pozdrav
Matjaž Burjak (ŠC Ravne na Koroškem, Gimnazija)

Štekam se - štekam te
Mateja Pogorelc
(OŠ Šmarje - Sap)


Vodi: Mateja Pogorelc




STEZA 2

Izzivi pri poučevanju tujega jezika

Spodbujanje motivacije s primeri ustvarjalnih metod poučevanja pri pouku tujih jezikov
Marinka Habjan Škrinjar
(OŠ Loče)


»Spring in English« – učenje besedišča o pomladi skozi igro in ustvarjalnost
Janja Horvat
(OŠ Tabor 1 Maribor)


Evropske vrednote v razredu: Izkušnje EPAS mentorice pri pouku angleščine
Petra Popič
(ŠC Ravne na Koroškem)


Soba pobega kot inovativni pristop k poučevanju literature pri pouku angleščine
Eva Rolih (SVŠGUGL)

Vodi: Tina Šetina

Tudi z igro do znanja
Vida Vajda (OŠ Markovci)

Sodobni pristopi in izzivi

Vrtiljak igrač – otroški koraki na poti k trajnosti
Tina Šetina (OŠ Kašelj)

Soočanje dijakov s stresom in spodbujanje pozitivnega razmišljanja
Sabina Eberl (SZKŠ Maribor)

Vodi: Kristina Burger

















STEZA 3

OKROGLA MIZA 1

Utjecaj umjetne inteligencije na odvijanje odojno-obrazovnoga procesa

(v hrvaškem jeziku)

Jasminka Brala Mudrovčić (Sveučilište u Zadru)

Josip Miletić
(Sveučilište u Zadru)

Elvis Čavić (Gimnazija Jurja Barakovića, Zadar)

Patricia Novačić Juričić
(OŠ Bartula Kašića, Zadar)

Ana Lisica
(Sveučilište u Zadru)

Meri Popović (OŠ Bartula Kašića, Zadar)

Ines Čakarun Tokić (OŠ Bartula Kašića, Zadar)

Orijana Paus (Pazinski kolegij – klasična gimnazija s pravom javnosti, Pazin)

Antonija Pavelić
(Gimnazija Gospić)

Anela Serdar Pašalić (Gimnazija Gospić)

Lidija Rudić (OŠ Jurja Barakovića, Ražanac)

Kristina Varda (Pazinski kolegij – klasična gimnazija s pravom javnosti, Pazin)

Tea-Tereza Vidović-Schreiber
(Sveučilište u Split)

Sanja Balić
(Sveučilište u Splitu)

Ines Cvitković Kalanjoš (Sveučilište u Zadru)

Dodi Malada
(Sveučilište u Zadru)

Iva Skeledžija
(Sveučilište u Zadru)

Nino Mencl (Pučko
otvoreno učilište Mencl)

20:50

Zaključek prvega dne konference




Petek, 21. novembra 2025



Mednarodna konferenca EDUvision 2025

10:15-12:45


STEZA 1

EDUvision 2025


"NOVI IZZIVI DANAŠNJEGA ČASA - PRILOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE INOVATIVNIH REŠITEV V IZOBRAŽEVANJE 21. STOLETJA"


PLENARNA PREDAVANJA

Percepcija utjecaja društvenih mreža na zdravlje mladih:
„Analiza slučaja Graditeljske škole Čakovec”

Matija Varga (Sveučilište Sjever, Hrvaška)
Ljiljana Ille in Romina Fic (Graditeljska škola Čakovec, Hrvaška)


Razvojna biblioterapija kao poticaj razvoju emocionalne inteligencije učenika
Nina Jagustin, Senka Žižanović in Branko Bognar
(Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Hrvaška)


Uloga obrazovanja za održivi razvoj i razvoj ekološkog građanstva u Srbiji
Vesela Radović (Univerzitet u Beogradu - Institut za
multidisciplinarna istraživanja u Beogradu, Srbija),
Mladen Brnčić (Sveučilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Hrvaška)


Čas v naravi ali čas pred zasloni? Vpliv različnih oblik preživljanja prostega časa
na povezanost z naravo pri učencih mestnih osnovnih šol

Petra Bezeljak Červ (Universität Wien,
Österreichisches Kompetenzzentrum für Didaktik der Biologie, Avstrija)


Interaktivno poučevanje podjetništva in ekonomije
Katarina Jagič (Šolski center Kranj)

Spodbujanje trajnostne potrošnje in zmanjševanja odpadne hrane
prek izobraževalnih videoposnetkov

Martina Erjavšek, Sara Mitrović, Vida Pogačnik in Stojan Kostanjevec
(Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta)


Vodi: Mateja Pogorelc

12:45-13:00

 Odmor

13:00-15:00

STEZA 1

Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj

V trendu je tradicija. To je naša slamnica
Darja Hristovski Kandušer
(OŠ Venclja Perka Domžale)


Trajnostni razvoj kot rešitev na izzive narave
Jasna Lovrečič (OŠ Koper)

Pouk geografije v objemu narave
Katja Ožek (Gimnazija Celje – Center)

Kritična pismenost o zelenem zavajanju: Učenje dijakov prepoznavanja zavajajočih okoljskih trditev
Sindis Čufer (Šolski center Postojna)

Učenje na prostem – izziv ali priložnost
Andreja Jaklič (OŠ Veliki Gaber)

Vodi: Mateja Pogorelc

STEZA 2

Sodobni pristopi in izzivi

Zgodovino pišejo zmagovalci, filme scenaristi
David Voh (OŠ Zreče)

Zgodovina državljanske vzgoje v šolah
Iztok Oblak (Gimnazija Moste)

Jezik kot most med predmeti
Maja Belej (OŠ Franja Malgaja)

Didaktične igre kot učna stategija pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli
Filip Gračnar (OŠ Ljudski vrt Ptuj)

Z razvijanjem veščin timskega dela do boljše razredne klime
Slavka Podobnik (Srednja upravno administrativna šola Ljubljana)

Vodi: Eva Gril
15:00-15:10

Odmor

15:10-17:10

STEZA 1

Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj

Trajnostni razvoj – vloga šole pri ozaveščanju mladih
Bojana Posavec Vaupotič
(III. gimnazija Maribor)


Izzivi v poučevanju naravoslovja

Zahtevni vsebinski sklopi kemijskih tekmovanj: Analiza najpogostejših napak
Lea Arzenšek, Luka Vinko
(Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta) in
Miha Slapničar (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in BIC Ljubljana)


Zahtevnost vsebin in pogoste napake na tekmovanju iz znanja kemije za srednješolce
Nina Stropnik (Univerza v Ljubjani, Pedagoška fakulteta), Matjaž Dlouhy (Gimnazija Ledina) in Miha Slapničar (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in
BIC Ljubljana)


Medpredmetno povezovanje kemije in matematike s pomočjo timskega dela, sodelovalnega učenja in eksperimentalnega dela na primeru učne enote Raztopine
Lea Jusufović Glažar
(I. Gimnazija v Celju)


Obdelava energetskih podatkov kot orodje za razumevanje globalnih izzivov
Natalija Jančič
(II. gimnazija Maribor)


Vodi: Blanka Karanjac

STEZA 2

Sodobni pristopi in izzivi

Inovativni pristopi v izobraževanju za razvoj ključnih kompetenc
Alenka Črešnar Gorjup
(OŠ Zreče)


Gradimo mostove razumevanja: Delo z
učenci Romi

Monika Hamler
(OŠ IV Murska Sobota)


Kako so rokavčki pomagavčki pomagali dijakom
Nevenka Medija (Srednja zdravstvena šola Ljubljana)

Ljudsko izročilo iz našega kraja
Kristina Burger
(OŠ Brusnice)


Uporaba sodobnega pristopa pri izračunu notranjih obremenitev v ravninskem nosilcu
Ervin Vičič
(Šolski center Postojna)


Vodi: Tina Šetina













STEZA 3

Uporaba sodobnih tehnologij v izobraževanju

Snemanje kratkega igranega filma v šoli kot orodje za medijsko opismenjevanje in sodelovalno učenje
Saša Šimičić (Gimnazija Frana Miklošiča Ljutomer)

Filmska izrazna sredstva
Martin Simčič
(Šolski center Postojna)


Uporaba digitalnih orodij za proučevanje okolice pri učnih urah v gimnaziji
Klemen Kerstein
(Gimnazija Šentvid)


Razvijanje računalniškega mišljenja z učnimi scenariji na razredni stopnji
Barbara Gabrijelčič
(OŠ Solkan, POŠ Trnovo)


Igrifikacija kot inovativna pot do računalniškega mišljenja v osnovni šoli
Nina Rijavec Ternovec
(OŠ Solkan)


Vodi: Sabina Eberl












17:10-17:15

Odmor

17:15-21:30

STEZA 1

Izzivi v poučevanju naravoslovja

Igre vlog pri pouku naravoslovja
Anja Križanič
(OŠ Orehek Kranj)


Pridobivanje veščin 21. stoletja s pomočjo laboratorijske vaje pri pouku fizike
Žan Jerman
(I. gimnazija v Celju)


Od eksperimenta do simulacije: Inovativni pristopi k poučevanju optike v gimnaziji
Kristina Leskovar
(Gimnazija Franceta Prešerna)


Vodi: Blanka Karanjac

Izzivi pri poučevanju matematike

Ura matematike s pomočjo umetne inteligence
Melita Gros
(Šolski center Kranj, STŠ)


Povezava pouka matematike in računalniškega konstruiranja za boljšo prostorsko predstavljivost
Biserka Ledinšek
(Šolski center Velenje, ERŠ)


Razvijanje digitalnih kompetenc pri matematiki v osnovni šoli
Jernej Regvat (OŠ Prežihovega Voranca Maribor)

Ko matematika oživi
Ana Grozdanić Pavlin
(Gimnazija Kranj)


Matematika pri gibanju v naravi in modeliranju iz ekologije
Simona Jazbec Jurkošek
(Gimnazija Celje – Center)


Matematična anksioznost pri mlajših učencih: Izzivi in priložnosti
Aleksandra Žarković Preac
(OŠ Olge Meglič, Ptuj)


Vodi: Božena Šmirmaul













































































STEZA 2

OKROGLA MIZA 2

Fostering Creativity in Teaching and Learning
(17:15-18:45)
(v angleškem jeziku)


Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)

Cármen Diez Calzada (Scientix Ambassador, Spain)

Pepe Torres López
(Medina-AEMET, Spain)

Lee Saw Im (Seri Bintang Utara High School, Malaysia)

Suchitra Bhattacharya (Manav Rachna International school. Delhi NCR, India)

Paula Urrutia (The Southern Cross School & LAIGEO LatinAmerican Chapter I GEO, Chile)

Costantina Cossu (Scientific Liceo IIS E.Fermi Alghero, Italy)

Elena Matroana Hreciuc (Secondary School ”Ion Creangă” Suceava, Romania)

María Montaña Cardenal Domínguez (Universidad de Extremadura, Spain)

Aswini Prabhakaran
(Samanvaya Culture)

Hatice Kirmaci (Korkmaz Yigit Anatolian High School -Istanbul, Turkey)

Karla Zambrano González (Universitat de València, Spain)

Kamel Labibes (ONG Ayam Sailing, Belgium)

Antonia Trompeta (University of Alicante, Spain)


OKROGLA MIZA 3

At the Forefront of Educational Knowledge
(18:45-20:15)
(v angleškem jeziku)


Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)

Josefina Anllo Naveiras
(MIT & University of Oporto, Portugal)

Daniel Aguirre Molina (Pedro Poveda School, Spain)

María Begoña Peña-Lang (Basque Data Institute, Spain)

Rania Lampou (Greek Ministry of Education & Religious Afffairs, Greek Astronomy & Space Company, Greece)

Michael Gregory (European Physical Society, France)

Ismael Camarero (Colegio San José, Valladolid, Spain )

Francisco Javier Redondas Maseda (Secondary School
of Candás, Spain)

Eva Casajús García (University of Burgos, Spain)

Paula Díez Santa Cruz (University of Burgos, Spain)

José María Díaz Fuentes (Colegio salesiano "Santo Domingo Savio" de Úbeda, Spain)

María Diez Ojeda
(University of Burgos, Spain)

Jesús Ureña Vásquez (Liceo Científico Dr. Miguel Canela Lázaro, Dominican Rep.)



Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku
(20.15 - 21.30)

Korak v svet logičnega razmišljanja in ustvarjalnosti v osnovni šoli – Kubo robotika
Helena Krušič
(OŠ Prežihovega Voranca,
Ravne na Koroškem)

Nove tehnologije poučevanja s pomočjo spletne zbirke Tinkercad
Marko Vrečko
(Šolski center Celje, SŠ KER)


Spodbujanje samostojnosti učencev s samostojnim digitalnim preverjanjem rešitev
Barbara Stegnar (OŠ Šenčur)

Vodi: Martin Simčič

STEZA 3

Sodobni pristopi in izzivi

Učinkovita in prilagodljiva informatizacija zavoda, ki je kos kritičnim prekinitvam in omejitvam
Andrej Šmid (Center Janeza Levca Ljubljana)

Digitalna pustolovščina z GooseChasom pri uri športa

Mojca Mohorič
(OŠ Ljudski vrt Ptuj)


Medpredmetno povezovanje v športni vzgoji: Športni dan z orientacijo kot učni model
Lara Vrečer (Strokovni izobraževalni center Alme M. Karlin)

Predstavitev prenove šolskega in domačega fitnesa
Mojca Visinski
(Šolski center Postojna)


Uporaba umetne inteligence med študenti generacije Z na Prometni šoli Maribor, Višji strokovni šoli L.I.V.E.
Adrijana Kresnik Kočev (Prometna šola Maribor, Višja strokovna šola L.I.V.E.)

Portfeljsko vrednotenje pri računalniškem oblikovanju: Celostna ocena ustvarjalnih veščin
Jernej Mlakar (Srednja šola Ravne na Koroškem)

Izkustveno učenje kot priprava na življenje:
Več kot šolska vsebina
Andreja Kosi (Srednja zdravstvena in kozmetična šola Celje)

Zdrav življenjski slog
Anica Kovačič
(OŠ Ljudski vrt, Ptuj)


Ključ do odgovornega ravnanja z denarjem
(finančno opismenjevanje otrok)

Mateja Dovžan Kukić
(OŠ Spodnja Šiška)

Implementacija formativnega spremljanja v učnem procesu prvega razreda
Romana Rojko (OŠ Franca Lešnika - Vuka, Slivnica)

Vodi: Alenka Slak



































































21:30

Zaključek drugega dne konference




Sobota, 22. novembra 2025



Mednarodna konferenca EDUvision 2025

09:00-11:00


STEZA 1
(City Hotel in Zoom)

EDUvision 2025


"NOVI IZZIVI DANAŠNJEGA ČASA - PRILOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE INOVATIVNIH REŠITEV V IZOBRAŽEVANJE 21. STOLETJA"


PLENARNA PREDAVANJA

Pedagoški paradoksi uporabe generativne umetne inteligence v učilnici
Boštjan Miha Jambrek (Srednja medijska in grafična šola Ljubljana)

Od igre vlog do podcasta: Inovativni pristopi k učenju tujih jezikov
z iPadom in umetno inteligenco

Peter Zupan (Gimnazija Kranj)

Uporaba digitalne tehnologije v prehranskem izobraževanju
Zala Černilec (OŠ Antona Tomaža Linharta Radovljica),
Stojan Kostanjevec in Alenka Žerovnik (Univerza v Ljubljani, 
Pedagoška fakulteta)

Multistem: povezivanje računalnog programiranja i matematike
metodom MEMA u ranoj školskoj dobi

Snježana Babić (Fakultet informatike Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli,
Udruga MIPRO, Hrvaška),
Marina Čičin Šain (Udruga MIPRO, Hrvaška)


Integrating Education and Innovation in Sustainable Food Processing
Mladen Brnčić
(Svečilište u Zagrebu, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Hrvaška)
Vesela Radović
(Univerzitet u Beogradu - Institut za multidisciplinarna istraživanja u Beogradu, Srbija)

Vodi: Mladen Kopasič

11:00-11:30

 Odmor

11:30-13:30

STEZA 1 (City hotel, Zoom)

Sodobni pristopi in izzivi

Slovenj Gradec skozi zgodovino
Valerija Belaj
(Prva OŠ Slovenj Gradec)


Medpredmetno povezovanje med zgodovino in slovenščino na primeru maturitetnega romana Draga Jančarja
In ljubezen tudi

Žan Grm (Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik)

Vodi: Mladen Kopasič

Zakaj in kako vzgajamo in izobražujemo za trajnostni razvoj?
Daša Orešnik Finžgar
(ŠC PET Ljubljana)


Skozi ustvarjalnost do učinkovitega učenja – dejavnost na prostem
Nina Dolinar (OŠ Polhov Gradec, POŠ Črni Vrh )

Šola, šport in prihodnost: kako najti pravo ravnotežje?
Polonca Škornik
(I. gimnazija v Celju)


Vodi: Tina Šetina





STEZA 2 (Zoom)

Sodobni pristopi in izzivi

Ko pravljica postane učiteljica socialnih veščin
Darja Ostroško
(OŠ Videm)


Ko je pouk igra: Medpredmetno povezovanje v 3. razredu
Rebeka Bajec
(OŠ Gabrovka – Dole)


Proaktivni pristupi obrazovanju za budućnost
Jadranka Dorešić (Srednja škola Ivan Švear Ivanić Grad) in Aleksandra Hohnjec (Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar, Hrvaška)

Poslovni načrt in turizem na podeželju
Maruša Korelc
(Šolski center Kranj)


Vpeljava metode debate v pouk sociologije
Tanja Gorinšek
(Gimnazija Šiška)


Vodi: Martin Simčič










STEZA 3 (Zoom)

Komunikacija in razvoj osebnosti

PLENARNI PREDAVANJI

Fonološko zavedanje predšolskih otrok, ki jecljajo
Ana Lavrenčič (CIRIUS Vipava)
Damjana Kogovšek in
Jerneja Novšak Brce  (
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta)

Fina motorika rok pri predšolskih otrocih z artikulacijsko motnjo
Nika Jelinič (ZD Sevnica), Jerneja Novšak Brce,
Tjaša Filipčič in Damjana Kogovšek (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta)


PREDSTAVITVE

Joga in čuječnost ̶ obvladovanje stresa pri učiteljih in dijakih
Mihaela Petek
(III. gimnazija Maribor)


Uvajanje čuječnosti v predšolsko vzgojo: Prakse za umirjanje in povezovanje
Tia Ambrožič
(Vrtec Pod Gradom)


Dan duševnega zdravja v gimnazijskem programu
Tamara Šiško
(III. gimnazija Maribor)


Vodi: Sabina Eberl
13:30-14:00

Odmor

14:00-18:10

STEZA 1 (City hotel, Zoom)

Sodobni pristopi in izzivi

»ROPE FLOW« – vadba z vrvjo v šolskem kontekstu
Mitja Logar (OŠ Dramlje)

Hladilno mazilo kot učni most med Galenom in sodobnim galenskim laboratorijem
Ljubica Gabrovšek (Srednja šola za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo Ljubljana)

Učinkovito poučevanje z iPadi in digitalnimi orodji
Patricija Veldin
(Gimnazija Kranj)


Pouk strokovne nemščine za poklic avtoserviser
Marko Ahčin (Srednja šola za strojništvo Škofja Loka)

Vodi: Tina Šetina








































STEZA 2 (Zoom)

Izzivi pri poučevanju slovenščine

Izzivi in priložnosti rabe umetne inteligence v šolskem okolju
Ana Lavbič
(I. gimnazija v Celju)


Uporaba tabličnih računalnikov pri urah slovenščine v 3. razredu
Neža Plestenjak (OŠ Naklo)

Bralni klub v Dijaškem domu Ivana Cankarja – analogija med vzgojo po Gertu Biesti in branjem
Erika Šešek (Dijaški dom Ivana Cankarja)

Ustvarjalne poti do branja v prvih letih šolanja
Ksenija Pirih Tavčar
(OŠ Kašelj)

Izzivi pri poučevanju tujega jezika

Dvominutni govori
Maša Rakuš Dobnik
(OŠ Louisa Adamiča Grosuplje)


Sodobni pristopi in izzivi

Vpeljava projektnega načina dela pri poučevanju predmeta Razvoj spletnih rešitev
Simon Horvat (Srednja poklicna in tehniška šola Murska Sobota)

Drugačna ura matematike
Milan Zeman (Zavod sv. Stanislava, Škofijska klasična gimnazija)

Vključevanje inteligentnih sistemov v strokovne predmete
Marko Juršič (TŠC Maribor)

Spodbujanje aktivnega učenja pri mlajših učencih
s pristopi formativnega spremljanja

Maja Štraub (OŠ Franca Lešnika - Vuka, Slivnica)

Vodi: Martin Simčič






STEZA 3 (Zoom)

Komunikacija in razvoj osebnosti

Socialne igre in šolski parlament kot orodje za razvoj socialnih veščin pri učencih
Patricija Bračič (Center za sluh in govor Maribor)

Učiteljev vpogled v proces sprejemanja pri starših otrok s posebnimi potrebami: Razumevanje njihovih izzivov
Manca Kropivšek (OŠ Polje)

Spodbujanje moralnega razvoja – raziskovanje vrednot
Andreja Pavlovčič
(Gimnazija Bežigrad)


Izzivi Produkcijske šole v 30-tih letih delovanja: Kaj in kako s šolsko neuspešnimi mladostniki
Meta Rant
(SC Mladinski dom Jarše)

Majhni koraki do velikega razumevanja
Mateja Čadež (Vrtec Murenčki pri OŠ Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem)

Sodelovanje šole s starši v obliki neformalnih druženj
Nadja Marn (OŠ Jožeta Gorjupa Kostanjevica na Krki)

Vpliv kolegialnih hospitacij na profesionalni razvoj strokovnih delavcev in medsebojno sodelovanje v kolektivu - analiza primera CIRIUS Vipava
Tatjana Pregelj (CIRIUS Vipava)

Spodbujanje razvijanja etično-moralnih vrednot pri učencih v osnovni šoli: Kreativne poti povezovanja učencev med seboj in z družbo
Tamara Vamberger (OŠ Videm)

Ko se srečata dva svetova: Izkušnje poučevanja in učenja z gluhoslepo učenko v posebnem programu
Valentina Novinc Winkler
(CIRIUS Vipava)


Devetošolci kot varuhi prvošolcev
Klementina Orešek
(OŠ Videm)


Vodi: Sabina Eberl

18:10

Zaključek konference