|
15:10-17:10
|
STEZA 1
Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj
Trajnostni razvoj – vloga šole pri ozaveščanju mladih
Bojana Posavec Vaupotič
(III. gimnazija Maribor)
Izzivi v poučevanju naravoslovja
Zahtevni vsebinski sklopi kemijskih tekmovanj: Analiza najpogostejših napak
Lea Arzenšek, Luka Vinko
(Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta) in
Miha Slapničar (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in BIC Ljubljana)
Zahtevnost vsebin in pogoste napake na tekmovanju iz znanja kemije za srednješolce
Nina Stropnik (Univerza v Ljubjani, Pedagoška fakulteta), Matjaž Dlouhy (Gimnazija Ledina) in Miha Slapničar (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in
BIC Ljubljana)
Medpredmetno povezovanje kemije in matematike s pomočjo timskega dela, sodelovalnega učenja in eksperimentalnega dela na primeru učne enote Raztopine
Lea Jusufović Glažar
(I. Gimnazija v Celju)
Obdelava energetskih podatkov kot orodje za razumevanje globalnih izzivov
Natalija Jančič
(II. gimnazija Maribor)
Vodi: Blanka Karanjac
|
STEZA 2
Sodobni pristopi in izzivi
Inovativni pristopi v izobraževanju za razvoj ključnih kompetenc
Alenka Črešnar Gorjup
(OŠ Zreče)
Gradimo mostove razumevanja: Delo z
učenci Romi
Monika Hamler
(OŠ IV Murska Sobota)
Kako so rokavčki pomagavčki pomagali dijakom
Nevenka Medija (Srednja zdravstvena šola Ljubljana)
Ljudsko izročilo iz našega kraja
Kristina Burger
(OŠ Brusnice)
Uporaba sodobnega pristopa pri izračunu notranjih obremenitev v ravninskem nosilcu
Ervin Vičič
(Šolski center Postojna)
Vodi: Tina Šetina
|
STEZA 3
Uporaba sodobnih tehnologij v izobraževanju
Snemanje kratkega igranega filma v šoli kot orodje za medijsko opismenjevanje in sodelovalno učenje
Saša Šimičić (Gimnazija Frana Miklošiča Ljutomer)
Filmska izrazna sredstva
Martin Simčič
(Šolski center Postojna)
Uporaba digitalnih orodij za proučevanje okolice pri učnih urah v gimnaziji
Klemen Kerstein
(Gimnazija Šentvid)
Razvijanje računalniškega mišljenja z učnimi scenariji na razredni stopnji
Barbara Gabrijelčič
(OŠ Solkan, POŠ Trnovo)
Igrifikacija kot inovativna pot do računalniškega mišljenja v osnovni šoli
Nina Rijavec Ternovec
(OŠ Solkan)
Vodi: Sabina Eberl
|
|
17:15-21:30
|
STEZA 1
Izzivi v poučevanju naravoslovja
Igre vlog pri pouku naravoslovja
Anja Križanič
(OŠ Orehek Kranj)
Pridobivanje veščin 21. stoletja s pomočjo laboratorijske vaje pri pouku fizike
Žan Jerman
(I. gimnazija v Celju)
Od eksperimenta do simulacije: Inovativni pristopi k poučevanju optike v gimnaziji
Kristina Leskovar
(Gimnazija Franceta Prešerna)
Vodi: Blanka Karanjac
Izzivi pri poučevanju matematike
Ura matematike s pomočjo umetne inteligence
Melita Gros
(Šolski center Kranj, STŠ)
Povezava pouka matematike in računalniškega konstruiranja za boljšo prostorsko predstavljivost
Biserka Ledinšek
(Šolski center Velenje, ERŠ)
Razvijanje digitalnih kompetenc pri matematiki v osnovni šoli
Jernej Regvat (OŠ Prežihovega Voranca Maribor)
Ko matematika oživi
Ana Grozdanić Pavlin
(Gimnazija Kranj)
Matematika pri gibanju v naravi in modeliranju iz ekologije
Simona Jazbec Jurkošek
(Gimnazija Celje – Center)
Matematična anksioznost pri mlajših učencih: Izzivi in priložnosti
Aleksandra Žarković Preac
(OŠ Olge Meglič, Ptuj)
Vodi: Božena Šmirmaul
|
STEZA 2
OKROGLA MIZA 2
Fostering Creativity in Teaching and Learning
(17:15-18:45)
(v angleškem jeziku)
Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)
Cármen Diez Calzada (Scientix Ambassador, Spain)
Pepe Torres López
(Medina-AEMET, Spain)
Lee Saw Im (Seri Bintang Utara High School, Malaysia)
Suchitra Bhattacharya (Manav Rachna International school. Delhi NCR, India)
Paula Urrutia (The Southern Cross School & LAIGEO LatinAmerican Chapter I GEO, Chile)
Costantina Cossu (Scientific Liceo IIS E.Fermi Alghero, Italy)
Elena Matroana Hreciuc (Secondary School ”Ion Creangă” Suceava, Romania)
María Montaña Cardenal Domínguez (Universidad de Extremadura, Spain)
Aswini Prabhakaran
(Samanvaya Culture)
Hatice Kirmaci (Korkmaz Yigit Anatolian High School -Istanbul, Turkey)
Karla Zambrano González (Universitat de València, Spain)
Kamel Labibes (ONG Ayam Sailing, Belgium)
Antonia Trompeta (University of Alicante, Spain)
OKROGLA MIZA 3
At the Forefront of Educational Knowledge
(18:45-20:15)
(v angleškem jeziku)
Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)
Josefina Anllo Naveiras
(MIT & University of Oporto, Portugal)
Daniel Aguirre Molina (Pedro Poveda School, Spain)
María Begoña Peña-Lang (Basque Data Institute, Spain)
Rania Lampou (Greek Ministry of Education & Religious Afffairs, Greek Astronomy & Space Company, Greece)
Michael Gregory (European Physical Society, France)
Ismael Camarero (Colegio San José, Valladolid, Spain )
Francisco Javier Redondas Maseda (Secondary School
of Candás, Spain)
Eva Casajús García (University of Burgos, Spain)
Paula Díez Santa Cruz (University of Burgos, Spain)
José María Díaz Fuentes (Colegio salesiano "Santo Domingo Savio" de Úbeda, Spain)
María Diez Ojeda
(University of Burgos, Spain)
Jesús Ureña Vásquez (Liceo Científico Dr. Miguel Canela Lázaro, Dominican Rep.)
Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku
(20.15 - 21.30)
Korak v svet logičnega razmišljanja in ustvarjalnosti v osnovni šoli – Kubo robotika
Helena Krušič
(OŠ Prežihovega Voranca,
Ravne na Koroškem)
Nove tehnologije poučevanja s pomočjo spletne zbirke Tinkercad
Marko Vrečko
(Šolski center Celje, SŠ KER)
Spodbujanje samostojnosti učencev s samostojnim digitalnim preverjanjem rešitev
Barbara Stegnar (OŠ Šenčur)
Vodi: Martin Simčič
|
STEZA 3
Sodobni pristopi in izzivi
Učinkovita in prilagodljiva informatizacija zavoda, ki je kos kritičnim prekinitvam in omejitvam
Andrej Šmid (Center Janeza Levca Ljubljana)
Digitalna pustolovščina z GooseChasom pri uri športa
Mojca Mohorič
(OŠ Ljudski vrt Ptuj)
Medpredmetno povezovanje v športni vzgoji: Športni dan z orientacijo kot učni model
Lara Vrečer (Strokovni izobraževalni center Alme M. Karlin)
Predstavitev prenove šolskega in domačega fitnesa
Mojca Visinski
(Šolski center Postojna)
Uporaba umetne inteligence med študenti generacije Z na Prometni šoli Maribor, Višji strokovni šoli L.I.V.E.
Adrijana Kresnik Kočev (Prometna šola Maribor, Višja strokovna šola L.I.V.E.)
Portfeljsko vrednotenje pri računalniškem oblikovanju: Celostna ocena ustvarjalnih veščin
Jernej Mlakar (Srednja šola Ravne na Koroškem)
Izkustveno učenje kot priprava na življenje:
Več kot šolska vsebina
Andreja Kosi (Srednja zdravstvena in kozmetična šola Celje)
Zdrav življenjski slog
Anica Kovačič
(OŠ Ljudski vrt, Ptuj)
Ključ do odgovornega ravnanja z denarjem
(finančno opismenjevanje otrok)
Mateja Dovžan Kukić
(OŠ Spodnja Šiška)
Implementacija formativnega spremljanja v učnem procesu prvega razreda
Romana Rojko (OŠ Franca Lešnika - Vuka, Slivnica)
Vodi: Alenka Slak
|